Ročný obrat v EUR
2021: 670.000,- EUR
Predmetom predaja je zavedený, medzinárodne pôsobiaci internetový obchod s trendovým nábytkom a doplnkami do domácnosti, pôsobiaci pod značkou Therese.
Eshop sa špecializuje hlavne na predaj menšieho nábytku, ako sú toaletné stolíky, šperkovnice, zrkadlá a rôzne typy stojanov. Eshop bol medzi prvými, kto priniesol tento typ produktov na trhy strednej a východnej Európy.
Eshop Therese funguje aktuálne v siedmich krajinách:
Therese.sk – Slovensko, od roku 2015, návštevnosť 118 tis. návštev/rok 2021
Therese.cz – Česká republika, od roku 2016, návštevnosť 133 tis. návštev/rok 2021
Therese.hu – Maďarsko, návštevnosť 139 tis. návštev/rok 2021
Therese.ro – Rumunsko, návštevnosť 197 tis. návštev/rok 2021
Therese.pl – Poľsko, návštevnosť 105 tis. návštev/rok 2021
Therese.hr – Chorvátsko, od roku 2018, návštevnosť 127 tis. návštev/rok 2021
Therese.si – Slovinsko,od roku 2018, návštevnosť 80 tis. návštev/rok 2021
Eshop začal s toaletnými stolíkmi ako hlavným produktom, postupne ale majitelia pridávali ďalšie doplnkové kozmetické produkty, ako sú šperkovnice, zrkadlá, doplnky do domácnosti, parfémy atď. Stále existuje veľký potenciál pridávať ďalšie kategórie produktov a využiť veľmi dobre definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik necháva vyrábať v Ázii, prípadne využíva aj niekoľko dodávateľov v rámci EU. Pre lepšiu zákaznícku skúsenosť drží eshop väčšinu produktov skladom.
Eshopy fungujú na systéme CreativeShop od spoločnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základný zdieľaný e-commerce systém s mnohými úpravami na mieru. Dizajn a funkcionalita je jedinečná pre Therese a je výsledkom 3+ rokov úprav, funkcií a optimalizácie. Celková investícia do Therese e-shopu už presahuje 35.000 EUR.
Eshop je veľmi silný na sociálnych médiách – skvelý zákaznícky servis a vynikajúce recenzie sú konkurenčnou výhodou eshopu. Do dnešného dňa bolo investovaných viac ako 550 tis. EUR na rôzne online marketingové aktivity, aby bola značka Therese bližšie k potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Na to spoločnosť využíva zavedené platformy ako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti sa do povedomia eshop dostával aj prostredníctvom offline kanálov ako sú TV reklamy a billboardy.
Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, štandardne je hodnota ale v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarovanej ceny za celý eshop sú zahrnuté zásoby v hodnote 20 tis. EUR v obstarávacích cenách, v prípade, že zásoby budú ku dňu predaja eshopu vyššie alebo nižšie ako uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by sa upravila nahor alebo nadol o rozdiel od tejto hodnoty.
V prípade vážnejšieho záujmu sme ochotní zazdieľať akékoľvek ďalšie potrebné dáta alebo štatistiky z prevádzky eshopu.
Nehmotný majetok:
Prepojenia:
Celkové ročné tržby
Hrubá marža
EBITDA
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.
2021: 670.000,- EUR
2021 bola hrubá marža 245.000,- EUR
241 000 - 500 000 EUR
250 000 EUR
Bratislava