Site logo
Popis firmy

Predmetom predaja je zavedený, medzinárodne pôsobiaci internetový obchod s trendovým nábytkom a doplnkami do domácnosti, pôsobiaci pod značkou Therese.

Eshop sa špecializuje hlavne na predaj menšieho nábytku, ako sú toaletné stolíky, šperkovnice, zrkadlá a rôzne typy stojanov. Eshop bol medzi prvými, kto priniesol tento typ produktov na trhy strednej a východnej Európy.

Eshop Therese funguje aktuálne v siedmich krajinách:

Therese.sk – Slovensko, od roku 2015, návštevnosť 118 tis. návštev/rok 2021
Therese.cz – Česká republika, od roku 2016, návštevnosť 133 tis. návštev/rok 2021
Therese.hu – Maďarsko, návštevnosť 139 tis. návštev/rok 2021
Therese.ro – Rumunsko, návštevnosť 197 tis. návštev/rok 2021
Therese.pl – Poľsko, návštevnosť 105 tis. návštev/rok 2021
Therese.hr – Chorvátsko, od roku 2018, návštevnosť 127 tis. návštev/rok 2021
Therese.si – Slovinsko,od roku 2018, návštevnosť 80 tis. návštev/rok 2021

Eshop začal s toaletnými stolíkmi ako hlavným produktom, postupne ale majitelia pridávali ďalšie doplnkové kozmetické produkty, ako sú šperkovnice, zrkadlá, doplnky do domácnosti, parfémy atď. Stále existuje veľký potenciál pridávať ďalšie kategórie produktov a využiť veľmi dobre  definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik necháva vyrábať v Ázii, prípadne využíva aj niekoľko dodávateľov v rámci EU. Pre lepšiu zákaznícku skúsenosť drží eshop väčšinu produktov skladom.

Eshopy fungujú na systéme CreativeShop od spoločnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základný zdieľaný e-commerce systém s mnohými úpravami na mieru. Dizajn a funkcionalita je jedinečná pre Therese a je výsledkom 3+ rokov úprav, funkcií a optimalizácie. Celková investícia do Therese e-shopu už presahuje 35.000 EUR.

Eshop je veľmi silný na sociálnych médiách – skvelý zákaznícky servis a vynikajúce recenzie sú konkurenčnou výhodou eshopu. Do dnešného dňa bolo investovaných viac ako 550 tis. EUR na rôzne online marketingové aktivity, aby bola značka Therese bližšie k potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Na to spoločnosť využíva zavedené platformy ako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti sa do povedomia eshop dostával aj prostredníctvom offline kanálov ako sú TV reklamy a billboardy.

Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, štandardne je hodnota ale v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarovanej ceny za celý eshop sú zahrnuté zásoby v hodnote 20 tis. EUR v obstarávacích cenách, v prípade, že zásoby budú ku dňu predaja eshopu vyššie alebo nižšie ako uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by sa upravila nahor alebo nadol o rozdiel od tejto hodnoty.

V prípade vážnejšieho záujmu sme ochotní zazdieľať akékoľvek ďalšie potrebné dáta alebo štatistiky z prevádzky eshopu.

Nehmotný majetok:

  • komplexné E-shopové riešenia v 7 krajinách (SK, CZ, PL, HU, RO, HR, SI) vrátane hostingu od Websupport
  • domény Therese.sk , Therese.cz,Therese.pl, Therese.hu, Therese.ro, Therese.hr, Therese.si
  • ďalších 10+ domén pripravených na prípadnú expanziu do ďalších krajín
  • logo a ochranná známka pre celú EÚ
  • Platobná brána riešená pomocou služeb GoPay, Trustpay a PayPal
  • Sieť dodávateľov (kontakty a prepojenia)
  • Databáza zákazníkov s viac než 20 000 kontaktmi účet na sieti Facebook s 200.000 followermi (SK, CZ, PL, HU, HR, SI, RO), účty na sieti Instagram
  • SAEC a APEK certifikát pre therese.sk, therese.cz
  • know-how

Prepojenia:

  • prepojenie na širokú škálu dopravcov (cez walk.cz – možnosť pridať akýchkoľvek nových dopravcov)
  • zabehnuté a komplexné marketingové kampane pre 7 krajín – Google Ads a Facebook ads
  • prepojenia na Ahoj a.s. (platba na tretiny, platba za 30 dní), Analytický tool ROIVENUE, VIVnetworks, Ecomail, Hotjar, GoSMS
  • XML feedy (Heureka, Zboží, Google merchant, eMag, remarketingový feed, arukereso.hu) a správa dátových feedov cez Mergado
  • prepojenia na Google Analytics, Google nákupy, Shopalike (sk, cz, hu), FAVI (SK, CZ, HU, RO, PL, HR), BIANO (SK, CZ, HU, RO), Arukereso.hu, Domodi.pl partnerský účet na ZlavaDna.sk
  • XML export pre účtovný systém – MoneyS3 (použiteľný aj pre iné systémy)

Celkové ročné tržby

  • 2019: 827.000,- EUR
  • 2020: 993.000,- EUR
  • 2021: 670.000,- EUR

Hrubá marža

  • 2021 bola 245.000,- EUR
    Hrubú maržu rozumieme ako Tržby mínus náklady na tovar mínus marketing. Čistý zisk rozumieme ako marža mínus súčet všetkých fixných a variabilných nákladov.

EBITDA

  • 2019: 30.000,- EUR
  • 2020: 98.000,- EUR
  • 2021: 100.000,- EUR
    Všetky deklarované finančné dáta sa dajú overiť v objednávkovom systéme eshopu, prípadne v nástroji ROIvenue.

V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

Ročný obrat v EUR

2021: 670.000,- EUR

Ročný profit v EUR (EBITDA)

2021 bola hrubá marža 245.000,- EUR

Cenová hladina

241 000 - 500 000 EUR

Cena

250 000 EUR

Približná poloha
Máte záujem o viac informácií? Kontaktujte predajcu:

    Meno a Priezvisko*

    Email*

    Telefón

    Text správy*